Planul de masă endomorf pentru a vă trimite metabolismul în plină desfășurare | Yakaranda

Macrocomenzi pentru endomorful pierderii de grăsime

Acestea se dezvoltă în funcție de genetică și au fost clasificate în prin studii privind propriile caracteristici ale metabolismului, constituția osoasă, masa musculară și capacitatea de stocare a grăsimilor.

macrocomenzi pentru endomorful pierderii de grăsime

Omul de știință care a clasificat aceste mezotipuri s-a numit William Sheldom și le-a clasificat astfel: endomorf, ectoform și mesoform. Tipuri și caracteristici Cu acest articol vrem să vă ajutăm să vă clarificați îndoielile cu privire la dieta și rutina de exerciții, ideea este că vă identificați biotipul sau forma corpului și vă sfătuiesc să urmați o dietă și o rutină adecvate și eficiente.

Endomorf: Au tendința de a acumula cu ușurință grăsime corporală, menținerea în greutate sau pierderea câtorva kilograme este o mare provocare pentru persoanele endomorfe, ceea ce caută în general este să ardă grăsimi, dar avantajul este că câștigă cu ușurință masa musculară sub o bună rutină de antrenament. Ectoform: Sunt persoane cu membre lungi și greutate redusă, cu structură osoasă subțire, le este greu să crească masa corporală și musculară în ciuda faptului că mănâncă orice.

Creștere musculară antrenament pierderea de grăsime

Mesoform: Este cel mai grațios tip de corp din această societate, deoarece nu acumulează grăsime și menține masa musculară în ciuda faptului că face puțin exerciții fizice sau este volubil. Mâncare pentru fiecare Cu acest lucru clar și fiind sincer cu tine, îți poți defini și accepta moștenirea genetică și lucra cu ea obține rezultate fizice bune și sănătate bună.

macrocomenzi pentru endomorful pierderii de grăsime

În continuare, vă vom ghida puțin, astfel încât să nu vă simțiți atât de singuri în acest proces. Endomorf: Să începem cu cea mai dificilă provocare. Acest tip de corp se caracterizează prin acumularea de grăsime și metabolismul lent, astfel încât nu este recomandat să faci diete riguroase sau să nu mai mănânci, te poate face să slăbești rapid, dar să revii la fel de repede, celebrul efect de revenire, de aceea la nersport realizăm diete controlate, personalizate și sănătoase.

macrocomenzi pentru endomorful pierderii de grăsime

Ectomorf: Dimpotrivă, față de caracteristicile primului. Mesoform: Au avantajul de a transforma proteinele în țesut muscular, făcându-vă mai ușor să aveți un fizic bun, cu puțin efort.

Dieta dvs. Antrenament pentru fiecare În funcție de fiecare tip va fi necesar reglați antrenamentul pentru cele mai bune rezultate. Endomorf: antrenamentul trebuie să fie de exerciții de forță variate cu exerciții cardiovasculare.

  1. Pagina principala Cele 3 chei pentru numărarea raporturilor de macronutrienți Clădire?
  2. Arde înfășurarea corpului de grăsime
  3. MESOTIPURI - Ce vrei cu adevărat să știi nutriție și instruire
  4. Macro-urile sunt doar o parte a puzzle-ului Clădire?
  5. Sfat de instruire pentru Endomorph / pregătire | Totul despre sănătate și nutriție!
  6. Pierderea în greutate npp

Ectomorf: antrenamentul în acest caz va consta în exerciții de bază de forță cu multă greutate și puține repetări, vă va ajuta să creșteți masa musculară și să o creșteți. Mesoform: în acest caz antrenamentul ar trebui să fie compus din rutine cu greutate submaximală și cardio de câteva ori pe săptămână, în special în hiit.

3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți

Suplimente pentru fiecare Suplimentele recomandate de nersport pentru fiecare mezotip vor fi diferite și sunt: Endomorf: Arzătoare de grăsimi, fiind conștient că nu acționează singuri, L-Carnitina, Vitamine macrocomenzi pentru endomorful pierderii de grăsime diuretice. Sperăm să vă identificați cu oricare dintre aceste mezotipuri și să ne amintim că la nersport vă vom ajuta atât din punct de vedere nutrițional, cât și de antrenament, adaptându-l la genetica dumneavoastră.

Vă recomandăm să vizitați următoarele linkuri:.